اینستاگرام منشن، لینک و کلیپ‌های بومرنگ را به استوری اضافه کرد

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 4490
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام می‌توانید در استوری‌های خود فردی را منشن کنید، لینک قرار دهید و یا از تصاویر متحرک بومرنگ استفاده کنید.

 

تاکنون تنها قادر بودید روی تصاویر متن مورد نظرتان را بنویسید. از این پس می‌توانید با قراردادن علامت @ و تایپ نام کاربری فرد مورد نظرتان او را منشن کنید. به این ترتیب با لمس نام کاربری صفحه پروفایل فرد مورد نظر باز خواهد شد. علاوه بر آن اگر کسی شما را در استوری خود منشن کند شما یک اعلان (نوتیفیکیشن) دریافت خواهید کرد و اگر او را فالو نکرده باشید پیامی در بخش درخواست دایرکت برایتان ظاهر خواهد شد. همچنین از این پس با سوایپ به چپ صفحه بومرنگ باز شده و می‌توانید تصاویر متحرک چندثانیه‌ای ضبط کنید.

علاوه بر این فعلا تنها صفحات تأیید شده از سوی اینستاگرام (با نشان تیک آبی) می‌توانند لینک به وبلاگ و یا وب‌سایت خود قرار دهند. به این ترتیب با لمس عبارت See More در پایین صفحه بازدیدکنندگان می‌توانند به لینک مورد نظرتان مراجعه کنند.

engadget


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در شنبه 22 آبان 1395 ساعت 22:33 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: استوری اینستاگرام, اینستاگرام, بومرنگ در استوری, قرار دادن لینک در استوری, منشن کردن در استوری